Do you wanna dance and hold my hand?

Jag har en bra höst. :)
Lillie har kommit hem från Spanien, jag får en extra speciell dos glädje varje dag, jag behöver inte gå runt om dagarna och inte veta vad jag ska göra utan kan gå till ett toppenjobb (även fast man kan fasa inför ett 10/11-timmars pass) med toppenkollegor!
Vilket även leder till att jag får lön som jag kan lägga undan till det som nog kommer bli den bästa resan i mitt liv! Förresten är det bara 67 dagar kvar till planet lyfter från landvetter 06.25 på morgonen. Åh vad jag längtar!

Imorgon ska jag in till stan för att fika med mina fina vänner Carro, Julia och Lillie. Sen ska jag snabbt hem igen och göra mig iordning inför kvällen då jag ska köra upp till Emma. Vi ska på inflyttningsfest i Onsala nämligen och det kommer bli riktigt nice. På lördagen blir det 18-årsfest i Göteborg vilket också ska bli kul! Träffa nytt folk ska bli trevligt!

Storebrorsan har även hittat lägenhet. Han var och skrev på kontraktet ikväll så i slutet av november flyttar han härifrån och in i en tvåa i Falkenberg. Bara jag och lillebror kvar då. Vet inte riktigt hur det kommer kännas...


Jag och brorsorna på min student i juni.

Nu ska jag krypa ner i sängen för innan allt nöje imorn ska jag jobba 7-14.30.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0