Now I've got you in my sights.

Har precis avslutat ett kort skype-samtal med Marie. Det var trevligt att snacka med henne lite! Så medans jag strax ska krypa ner i sängen så ska hon bege sig till stranden...helt rättvist.
Jaaa, vad har jag gjort mer denna kväll? Jo, jag skypade ju med Lillie (som nästa lördag kommer hem från 4 månaders vistelse i Spanien) i 2.5 timmar också där hennes lillasyster Alice (som är utbytesstudent i Dayton, Pennsylvania, USA i ett år) även närvarade i lite mer än en timme. Trevligt trevligt.

Samtidigt som jag gjorde detta skumkollade jag på "P.S. I love you" som gick på fyran, åt färdigrätten "Pasta - fyra ostar", åt en påse popcorn och slängde även i mig en halv liter glass med chokladsås. Nu är jag mätt.

Imorgon börjar jag jobba kl 7 med mina trevliga arbetskamrater Malin och Jessica. Nice.


Och här har vi en vinterbild på mig från en promenad med Emma förra vintern. Mys.

Ne nu ska jag dra mig för jag är så kissinödig så det går bara inte!
Ha en trevlig natt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0