You were always on my mind.

Imorgon är sista dagen jag inte behöver åka minst 2 mil för att umgås med mina vänner. Imorgon är nämligen dagen då Lillie kommer hem efter 4 månader i Torrevieja, Spanien! Visserligen kommer hon på natten till lördagen så jag kommer inte träffa henne förrän efter jag slutat jobba på lördag kl. 14.30. Men men, hon kommer i alla fall äntligen hem! 4 månader känns som en evighet. Undrar om 56 dagar i Thailand kommer kännas som en evighet...

Jaja.. Jag har även blivit förkyld på grund av en viss person. Ska slå honom om jag är sjuk på lördag! Fast en liten klen förkyldning kommer inte hindra mig från att ha roligt ihop med mina vänner (har ju alltid roligt med dom iofs)!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och förhoppningsvis sova bort förkylningen.


Jag och Lillie i Torrevieja, Spanien -07.

Godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0