For når lyset forsvinder vil jeg ku' se dig i mørkret.

Nu blev det lite dåligt med uppdatering, men dagarna går ju så fort så det känns ju som att det var igår jag skrev. I alla fall. I fredags var jag med Claus och Kasper på tivoli och såg Mads Langer. Det var helt ok, dock hade jag bara hört en låt och så blåste det och regnade lite så ja. Men dom tre tjejerna som stod framför oss hade det nog roligt i alla fall, så som dom sjöng för fulla halsar. Haha. Det var en trevlig afton.

På lördagen tog Julia och Johanna tåget hit och hälsade på, vilket var mycket mycket uppskattat! Vi satte oss i solen och tog varsin öl i stan innan vi gick vidare och tittade i lite affärer.
Fars kusin (+ man och son) från norge var även här så det var fullt hus. Vi åt god mat och drack lite för mycket vin tillsammans med familjen innan vi tre vid halv tolv drog oss inåt staden igen.
Eftersom vi inte visste vart vi skulle ta vägen hakade vi på närmsta tjejerna vi hittade, vilka vi tappade bort så fort vi kommit in på en bar.
Några barer och timmar senare slog klockan halv 5 och vi gick på tåget hemåt. En trevlig afton det också!


Jag och Claus.


Kasper är hungrig.


Söt-Johanna.


 
(Klicka på bilderna för att inspektera mitt skadade knä)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Katta

gött!! vill med åka till danmark, det är under överläggning ;)

najs shopping btw!

2011-08-25 @ 21:53:15
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0