Jeg zig-zagger mellem mennesker, forklædt som normal.

Goddag!
Idag är en fin dag. Ja inte om man menar vädret, men det är ju trots allt fredag!
Inte för att jag har haft ett speciellt ansträngande jobb denna veckan, har mest passat barn, ätit hemmagjord pizza och plockat ur diskmaskinen. Dammsög hela huset idag dock också, och sen tog jag mig en löparrunda så känner mig ganska duktig idag faktiskt!

Är ensam hemma ikväll, mor och far (får börja kalla dom det nu och mina riktiga föräldrar för "mamma och pappa") ska på fest och ungarna har planerad barnvakt sedan tidigare. Fortfarande lite för tidigt för mig att vara ensam när dom ska sova och så. Men det gör mig icke någonting.
Funderar på att dra mig till affären och köpa chips, sjukt sugen. Men det regnar, som vanligt, så antagligen blir det väl inget med det. Plus att mor smsade nu och sa att det finns massor av chips i skåpet ovanför ugnen!!...inte länge till....

Försöker ladda upp lite bilder här som jag lovat att jag skulle, men det verkar inte fungera. Får testa lite senare eller imorgon. :)

Nu ska jag checka in nellys höstkläder. Mums.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lillie

Soft du har det då!! Jag har faktiskt redan hunnit beställa första lasset med höstkläder från nelly. hihihi :)

2011-08-13 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0