Så jeg skruer op og lader musikken gi' mig gåsehud.

Jaha, då har jag bosatt mig i Køpenhamn i ett år framåt.
Fick sova hur længe jag ville idag och packa upp och så :) Och just nu står jag och lagar mat, spagetti och grønsaker, vågar inte prova mig på en lite læskig korv jag hittade i frysen. Så detta får duga idag.

Kommer upp bilder på huset och mitt rum och lite annat som kanske ær intressant, snart. Ska bara få tillbaka min dator som Anders (pappan) tog med till jobbet så jag kan anvænda internet eller nåt. Får nog den ikvæll eller imorgon.
Så ja, kanske kommer blogga lite mer æn jag gjorde førut, så den som vill følja mig hær i DK kan ju kika in hær lite då och då :)

Nu kokar det, måste dra! Puss


Jag och bæstis i fredags.


Kommentarer
Postat av: Lillie

Jaaa, skriv ofta ! Har alltid viljat läsa en dansk blogg 8-)

2011-08-08 @ 14:48:48
Postat av: Amanda

Haha aah ska børja skriva på danska också!

2011-08-08 @ 14:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0