For nik og jay, der er så fucking godt branded.

Hej!
Då var det lördagkväll och alla förbereder sig till en festlig afton i den danska sensommaren. Förutom jag då. Har fortfarande inte skaffat särskilt många vänner här (har ju trots allt bara gått en vecka och jag har bara lämnat huset 3 gånger) och dom vännerna jag har befinner sig inte i Köpenhamn denna mulna kväll. Jaja, jag överlever.

Igår körde jag mor och far till festen jag nämnde i förgående inlägg. Sen hade jag hela kvällen för mig själv vilken jag ägnade åt chips och nelly.com! Plus ett avsnitt Prettly Little Liars, såklart. Har bara två avsnitt kvar, sen har jag kommit ifatt programmen på tv och måste vänta en vecka mellan alla avsnitt! Hur ska jag klara mig... Tur att jag har Greys Anatomy och snart även Glee säsong 1 och 2!

Här kommer lite bilder från veckan som gått: 


Packning pågår.


Mitt nya rum!







Sötaste Anna-panna!



Var på Experimentarium.


Frederik fjantar sig i bilen.


Anna vill leka med min nya iphone.


Jag just nu, kollar Greys Anatomy!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0