Vi Peratar Inte Esvenska.

Precis tittat igenom Johannas bilder från när jag, hon och Alexandra var i Asien tillsammans. Och fyfan vad jag saknar det! Då var livet bekymmerslöst och enkelt, man bara gled med. Måste tillbaka dit, men det får bli vintern 2012/2013 eftersom jag inte direkt kan lämna min aupair-familj sådär i några månader!

La familia är på dop, jag orkade inte hänga med. Ska skypa med mor min och lite så sen, så ville vara tillgänglig för det. Tog precis en dusch och nu ligger jag bara i min säng och kollar Greys/Glee (varannat avsnitt är ok?).

Ett gäng bilder från resan (tröttnar aldrig på att kolla på dom):































Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0