Mørket er så tæt her, men jeg kan mærke dine læber.

Åhh! Just nu är jag jätteglad för jag har precis bokat en biljett till Thailand!!!!
Den 26e januari bär det av och så är jag tillbaka i DK den 12e februari. Det blir aningen kortare resa än i vintras då jag var borta två månader, men 17 dagar är nice det med. Kan ju inte riktigt dra iväg längre heller, dels för att jag är aupair och dels för att jag ändå inte kommer ha tillräckligt med pengar.
Ska i alla fall möta upp Johanna och Jessica där nere som åker redan 2a januari och som inte ens har bokat en hemresebiljett (inte alls avis)....
Det blir ett Koh Phangan fullmoon i repris den 8e feb och självklart kommer vi hålla till på Same Same. Det behöver vi inte ens ha en diskussion om. 

Ett gäng bilder från fullmoon, den 19 jan 2011, och dagarna innan:






Johanna och jag!

Johanna och Alexandra gillar skumparty.

Jag och Jojo med.

Jag och Jojjis med våra fina fullmoon-linnen!


Glada danskar på Same Same!


Puss goding!


Same Same.


Vare fullmoonparty eller?


Waddap!

Japp jag längtar.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Katta

har du semester då eller hur kan du åka iväg? :)

2011-08-31 @ 10:28:05
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0