Er du derude.

Hej!
Längesen jag skrev här märker jag nu ja.
Orkar inte skriva nåt så slänger upp lite bilder på det som hänt sen jag skrev sist.


Åkte hem till Sverige.


Gick på Halloweenfest.


Vann första pris som Lady Gaga. Haha...


Helgen efter fick jag besök i KBH av mina föräldrar. Tog med dom på vänskapsmatch mellan Danmark och Sverige. Pinsam match.


Provsmakade julöl.


Hade lite mini-jul.


Anna blev glad för massa Hello Kitty-klistermärken.


Slappesöndag med Anna.


Några dagar efter bar det hemåt Sverige igen för att gå på min älskade farfars begravning.









Efter begravningen var det "kalas" som farfar så fint ville att det skulle vara.
Jag och min kusin Wilfred, 3 år.


Faster Annika med man + dotter.


Kusin Alexander och storebror.


Drog med mig två pigga och roliga vänner och festade i Köpenhamn.


Tog sönder strumpbyxorna.


Köpte mig en onepiece.


Som var uppskattad av både lillasyster...


...och storebror!


Byggde koja med Frederik ikväll.


Och lekte lite med "julklapparna" pappa tagit med när dom var här.

Sådär. Det var mina tre senaste veckor.
Imorgon blir det spelkväll här hemma i min källare, mer om det på lördag/söndag!

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0