I cant stand the silence.

Skulle lägga upp massa bilder här från dagen tänkte jag men så märker jag till min förtvivlan att alla knappar där man ändrar textstil, länkar, lägger upp bilder osv. är borta!? Får väl hoppas det är tillbaka imorgon eller snart annars blir det ju inte direkt några roliga inlägg. För vem vill läsa en blogg med bara text? Jaja. Kan ju länka en låt, tänkte jag skriva, men ne det går ju inte så bra det heller. Eller jag skulle ju kunna lägga in hela webbadressen men tycker på nåt sätt att det är roligare att skriva nåt i stil med "lyssna på låten genom att klicka här"... Ja och så skulle ju då såklart "här" vara en länk........ Alltså vad yrar jag om!? Nog bäst jag går och lägger mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Katta

haha ja ;) vilken koll du har!

2011-10-09 @ 22:42:03
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0