I think I wanna marry you.

Hej allihopa!
Bloggar just nu från Svartrå(hemma)!! I know, heeelt sjukt. Solen skiner idag, ikväll är det fest och jag är supertaggad! Min kära vän Lillie fyller 20 idag så ett STORT grattis till henne!

När man själv har en (utomordentlig och sjukt intressant) blogg, så är det ju nästan självklart att man följer andra bloggar också. En utav dom som jag följer är den här. Ett utav inläggen därifrån som jag såg idag var så sött att jag fick tårar i ögonen(ja jag börjar gråta när andra är lyckliga)! Om ni också vill få tårar i ögonen så tycker jag ni ska spana in videon här.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen och lite så, Carro kommer hit vid 16 och sen ska vi dra till Lillie vid 17!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Katta

sv: vad snackar du om Quasimodo? ;) skbbb!! asschnögg!

2011-10-02 @ 23:15:48
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/
Postat av: Katta

hahaha du gillade ju bilden på min blogg så jag tyckte du hade fin hållning.. lite som quasimodo ;)

2011-10-03 @ 12:24:46
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0