Its just an ordinary day.

Oj! Längesen man skrev här nu. Ooops, sorry alla trogna läsare!
Men det har väl egentligen inte hänt så mycket denna helgen och veckan som vart intressant att skriva om.
Jag har vart (och är fortfarande lite) förkyld. Så har väl i princip snytit ut min hjärna ur näsan.

Ligger i min soffa och funderar på om jag ska dra fram lite kläder att ha med mig till Sicilien på lördag. Men orkar typ inte. Då jag använder soffan som säng för tillfället, eftersom elektrikerna är här var och varannan dag och har flyttat ut min säng till mitten av rummet typ, så ligger det massa kuddar och kläder i min säng som jag inte orkar ta bort för att kunna slänga fram resväskan. Ska fundera medans jag skriver färdigt inlägget om jag ska ta tag i det. Det är ju trots allt sommarkläder man ska dra fram!

Har idag klickat hem lite klänningar från nelly.com då deras stora mid-season secret sale har börjat! Köpte några som jag tänkte sy om lite så jag har någonting att göra här nere på fritiden. Yaay!

Slänger upp några bilder från den gångna veckan!




Sneakpeak på min jeansväst. Den har hamnat lite i skymundan för jag måste köpa mer nitar...




En vanlig fredagkväll med en läkarstuderande.


Vet inte huuuuur många såna här bilder jag har. Haha älska att pärla ♥


Anna i min mössa.


Nya soffan kom idag.




Vem bryr sig om soffan när man kan bygga koja utav lådorna?




Pusshej!
P.s. skiter i att packa! (då vet ni)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0