Boys are toys so lets call them out.

Hejsan!
Idag har vart en rolig dag! Jag åkte in till stan och shoppade en helt ny fotbollsoutfit. Hade såklart inte tagit med mig fotbollsgrejer till Danmark (vem trodde att jag skulle börja spela fotboll liksom?) så köpte hela köret: skor, benskydd, strumpor, shorts och tisha! Allt i svart förutom dojjorna som är neongula! Haha. Ville ha i svart/vit/någon neutral färg, men icke att det fanns i min storlek. Så fick nöja mig med neongul. Men men, dom funkar bra ändå.
Själva träningen var riktigt rolig! Tjejerna är trevliga och roliga så jag ska nog trivas med dom. Även fast jag inte vart på en fotbollsträning på 5 år så satt själva spelandet och sånt kvar i kroppen, vilket dock inte konditionen gjorde!
Dock fick vi avbryta träningen en halvtimme tidigare för att det skulle vara herrmatch(oh nooo) på den planen. Så hoppade upp på cykeln och cyklade de 3 minuter det tar hem. På torsdag kl 17 är nästa träning, längtar faktiskt!


Bilden ger verkligen inte färgen rättvisa. Det gula är verkligen neongul och det lila är mycket mörkare lila egentligen.


Råkade även springa in på Havanna Shoes och köpa dessa snyggingarna för 300-lappen!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha jaaa skojar du eller, sjukt nice!

2011-09-15 @ 16:13:59
URL: http://amaandamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0