Its my party, dance if i want to.

Sådär! Då har ännu en vecka passerat och det är dags att summera helgen igen.
Men jag börjar redan i torsdags med att säga att träningen gick bra och så blev jag frågad om jag ville vara med och spela match på tisdag. Klart jag vill! Inte för att jag kommer äga direkt med min dåliga kondition, men vafan, någonstans måste man ju börja! Så det var det.

Fredagen började med storslagna planer med Alfapet, Twister och även lite Vem där?. Men ack, dessa planer gick i stöpet och ersattes istället med korvfest. Ja, en fest med bara killar då för er som inte riktigt hängde med i svängarna. Jag tog s-tog till Bispebjerg och hamnade på en förfest som innehöll 13 st killar och en tjej. Jag. Efter thaimat, vin och lite läskiga gröna shottar tog vi oss vidare ut i Köpenhamns nattliv. Alla hade cykel utom jag och en som heter Anders, så vi tog bussen och skulle möta upp dom andra vid en bar. Vi råkade åka lite väl långt med bussen så fick ta taxi tillbaka till rätt bar, där vi upptäcker att alla andra är vid en bar på det stället vi hoppade av bussen....Jaja, det var bara att ta taxi tillbaka igen. Väl på rätt ställe trängdes vi på dansgolvet med resten av Köpenhamn.
Efter en jävla massa dansande och lite ölspillande på några random personer drog vi oss tillbaka. "Världens godaste durum" lockade våra hungriga magar tillbaka till Espebjerg, vilket dock inte alls var världens godaste durum. Men ja, värt 60 spänn ändå! Man fick ju ändå pommes till.
Jag, Anders och Niklas drog oss tillbaka till förfestplacet och åt våra gudomliga durum och beslöt oss för att avrunda kvällen med världens bästa film: Lejonkungen.

Sen hände det ingenting på lördagen så jag skriver inget heller.


På Kulör i fredags.


Nu är det dags för film känner jag.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0