Will you dance to this beat, and hold a lover close?

Goddag!
Har börjat fundera över vilka det är som tycker det är himla intressant att läsa min blogg. Antalet har nämligen stigit en del den senaste tiden! Så det hade ju vart trevligt fall folk vill lämna en liten kommentar :)

Idag är det match. Samling 16.40 och sedan tar vi tåget till Amager där matchen spelas. Då cykel-VM har börjat här i stan idag så måste man åka lite speciellt verkar det som, men jag litar på att mina lagkamrater hittar, vilket jag verkligen inte hade gjort.

Funderar på om jag ska ta mig lite att äta. Pasta ska ju vara bra att äta innan match har jag för mig?


Jag just nu. Favvomyströjan på från tubingen i Laos. Kan fan va det bästa köpet någonsin, har på mig den i princip varje dag!


Tyckte det var elakt mot ärret på vänster knä att vara ensam, så införskaffade mig ett nytt sår på det högra i fredags!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0