Your body wrote this song.

Hej!
Var med min nya vän Filip(som kommer från Falkenberg) och såg de här två fantastiska männen i fredags på Tivoli. Underbart.


(klicka på bilden för att se mer av dessa nakna kroppar)


Fick ingen bra bild från där jag stod, detta var den bästa.

Igår var jag även inbjuden till fest i Filips studentboende RHK. Tänk er att  det bor cirka 400 studenter där, det är 7 våningar högt och det är fest på varje våning. Och det är i Carlsbergs hemstad Köpenhamn. Vad mer säga.
Förfestade på Filips rum med honom och en grabb från Ludvika vid namn Johan. Mycket trevligt! När klockan slog midnatt drog jag och Filip oss ner mot bottenvåningen där majoriteten av allt folk höll till.
Det första man ser är att det är cirkus 1 cm lager med alkoholhaltig vätska över hela golvet?! Tur att man tog på sig kängor! Tappade snabbt bort Filip (otippat) men skaffade självklart snabbt nya vänner vilka jag hängde med resten av natten. 
Ett x antal timmar senare hoppade jag in i en taxi och däckade sen direkt i min säng hemma. Då var solen uppe och klockan visade 06.30.
Kan ju även tillägga att idag när Filip var nere på bottenvåningen hade han sett en halv datorstol och ett halvätet grishuvud. Längtar till nästa fest! Haha.

Nu är jag supertrött så jag säger tack och adjö. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0