Låt honom veta att inget är som förr.

Det snöar som fan här i Köpenhamn. Det är ganska mysigt men ändå segt, den är ju en månad sen! Önskade mig snö till jul men nu har det ju nästan vart vårväder - tills i förrgår. Jaja. Spelar la inte så stor roll egentligen, drar ju ändå till Thailand på torsdag!! Johanna Ahlqvist blir min resepartner denna gången - underbart! Vi är bara iväg i 19 dagar(17 dagar i thailand) och eftersom både hon och jag var iväg med andra resepartners i ca 2 månader förra året så känns detta som väldigt kort! Men jaa, jag är glad bara för att komma iväg!

I helgen har familjen vart här och hälsat på mig. Både storebror och lillebror följe med denna gången också, nice! I fredags var vi bara här hemma, åt pizza och snackade massa skit. I lördags gjorde JAG scrambled eggs och bacon till frukost till alla vilket var mycket uppskattat! 
Efter den ljuvliga frkosten drog vi in till centrum och shoppade loss på pappas visakort! Haha. Skämt åsido..... Ne men jag köpte bara en stickad tröja för 90 kr på rean på Carlings, dom andra gick lösa på all rea som var överallt.

Men ja, glömde ju berätta att innan vi åkte in till stan så var jag på toaletten och sminkade mig. Jag var även tvungen att göra mina behov också och när jag skulle spola faller min mobil handlöst från min tröjficka ner i toalettstolen!!!!!!! Dyker ner med handen bland kiss och bajs och får tag i den halvgoa mobilen. Torkar av och checkar om den funkar, vilket den gör! Loggar in på facebook och uppdaterar min status om händelsen - sen dör mobilen. Lite komiskt ändåååå tycker jag.
Får ett helvete av raseriutbrott och kallar mobilen för såna ord man bara lär osvenska folk man träffar på resor.
Lägger den på elementet resten av dagen och efter dagsturen i centrum är den i princip helt återställd! THANK GOD! Dock funkar inte det att trycka på wifi-ikonen så kan inte ansluta till något internet. SUGER BALLE! Får lämna in den ändå....

Jaja, det var min helg. Nu skal jeg spise noget, er sulten!


La familia på mammas 50-årsfest i somras! <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: S

Hallå fröken Wallnedal! Ta kontakt med mig igen, du vet vem jag är! :) /Skoter

Svar: Haha tror inte riktigt jag vet vem du är?? :)
Amy

2012-03-09 @ 09:48:05
Postat av: ...

Nog kommer du ihåg det från WF. :)

2012-10-21 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0