What doesn't kill you makes you stronger.

Goder natt!

Vårt stora gamla golvur, som tillverkades på 1700-talet och sedan dess gått i arv i släkten, slog för en stund sedan två slag. Det är lite läskigt ibland när man är ensam hemma, det är mörkt och så sitter man och kollar på tv. Så helt plötsligt slår uret några ekande slag. Varje gång man har nya kompisar på besök blir dom alltid lika rädda. Lycka! Haha.

Ne, varför är jag vaken nu då, undrar ni kanske. I och för sig undrar jag det med för jag är aaaastrött.
Idag fick min kära vän Lillie sitt efterlängtade körkort! Det firade vi som vanligt med att dra till donken och käka.

Tre månader har gått så fort. Kommer ihåg när jag satt och skrev detta inlägget och önskade att tiden skulle hoppa fram tre månader utan att någonting skulle ändras. Nu har det gått 88 dagar sedan det inlägget och MYCKET har ändrats. Alltför mycket har hänt, både positivit och negativt, och varför känner jag mig så jävla vilsen? Jag måste nog sova på saken. I en vecka till.


Carro, Hanna och jag. Min två enda tjejkusiner <3

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0